Web stranica je obavezno sredstvo za unapređenje profita, koja predstavlja digitalnu karticu vašeg poduzeća. Obzirom na to da je internet alat promocije i dobrog, jeftinog marketinga, kreiranjem web stranice otvarate vrata svog poduzeća široj publici.
21. stoljeće je vrijeme digitalne ekonomije
Ljudi se oslanjaju na internet, prvenstveno u traženju informacija, zatim i u drugim uslugama, poput kupovine, naručivanja usluga, komunikacije, umrežavanja i drugih aktivnosti koje danas internet nudi. Internet je postao medij koji otvara najšira vrata, tj. vrata svijeta i pruža veće mogućnosti nego bilo koji medij do sada. Nepostojanjem na jednom takvom mediju vaša firma gubi vrijednost, a gubitkom vrijednosti gubite profit. Matematika je u ovom slučaju jednostavna, prisustvom na internetu povećavate svijest o svom brendu i povećavate profit.
Što je web stranica u e svijetu?
Web stranica je prvenstveno izvor informacija koje želite da internetska publika vidi. Putem web stranice možete plasirati informacije o sebi, svome brendu, svojim proizvodima i uslugama. Pored toga, kada kreirate web stranicu svoje firme vi prezentirate ono najbolje o vama i ističete zašto bi osoba koja gleda vašu stranicu trebala baš s vama poslovati. Vaši klijenti trebaju biti informirani o svemu, o vama, novostima i pogodnostima koje nudite.
Internet kao medij je širok, što znači da je i publika takva. Internet olakšava traženje informacija. Korisnici upisuju željene riječi u tražilice na internetu želeći doći do nekih usluga, proizvoda ili samo informacija. I u tome je prednost interneta u odnosu na druge medije; tražite što želite, kad želite, kako želite i odakle želite. Sve što želite vam je na dohvat nekoliko klikova. Takav medij je moćan medij i jasno je zašto je 21. stoljeće vrijeme digitalne ekonomije. Svijest o utjecaju interneta se polako mijenja te se internet u sve većoj mjeri prihvaća kao ozbiljan marketing medij koji unapređuje poslovanje.
Pri stvaranju marketinške strategije potrebno je što pametnije iskoristiti sve dostupne medije za promociju brenda. Kada kreirate web stranicu publici dajete do znanja da postojite i u virtualnom svijetu, a ne samo u fizičkom. Zbog promocije vašeg brenda postojanje u virtualnom svijetu je ključno. Iako nisu sve firme prepoznale značaj interneta i web stranice, najveći brendovi koji vam padnu na pamet jesu. Web stranica je oblik promocije putem interneta koja je najisplativija investicija.
Vaše poslovanje prisustvom na internetu, može se s lokalnog ili regionalnog prošiti i na internacionalno tržište. Zašto biste se ograničavali?
‘Mouth to mouth‘ (od usta do usta, usmeni) marketing je dobar marketing svakako ali njegovi su razmjeri puno manji od internet marketinga. Veliki broj poslodavaca je započeo komunikaciju s klijentima putem društvenih mreža, što je dobar pokazatelj u kojem smjeru napreduje svijest o važnosti internet marketinga.
Biti online je važno, a vaša web stranica možete biti virtualno ogledalo vaše firme. Velika imena imaju web stranice. Ako je internet dovoljno dobar medij da se najveći brendovi današnjice oglašavaju tako, zašto ne bi bio dobar i za vas?
Online vs offline
Web stranica je kombinacija teksta i slika, što znači da svoje proizvode i usluge možete i pokazati.
Web stranica je putokaz do vas, no i prva stanica stvaranja dojma o vama. Dobar dojam je lako učiniti boljim ali loš dojam je gotovo nemoguće popraviti. Stoga, ako ste već uvidjeli prednosti koje web stranica donosi, pristupite izradi stranice ozbiljno te se potrudite da prvi dojam o vama bude dobar. Ako ste dostupni na internetu korisnici će lakše doći do vas. Informacije o vama su dostupne 24/7, što je velika prednost.
Nemati web stranicu danas znači da gubite putokaze do vas a gubeći putokaze gubite i potencijalne klijente. Web stranica je preduvjet za konkurentnost jer se danas gotovo sve obavlja preko interneta. Internet povezuje a ako imate web stranicu, također svoju firmu možete povezati s drugim srodnim firmama, društvenim mrežama i klijentima. Putem web stranice lakše se možete umrežavati i ostvarivati profit i ciljeve. Za mnoga poslovanja web stranica je najvažnija investicija te otvara vrata napretku. Postojanjem u e svijetu potencijalne kupce koji nisu znali ni da postojite možete dovesti na svoja vrata i do svojih usluga.
No, web stranica je samo početak web prezentacije vašeg brenda.
Dobra web stranica znači profit
Velik dio korisnika firmu procjenjuje po kvaliteti web stranice jer web stranica je prva stanica dojma o vama.
No, imati web stranicu samo radi prisustva u online sferi može učiniti više štete nego koristi. Vaša stranica mora biti dobra i jednostavna. Vaša web stranica predstavlja online izlog vaših proizvoda i usluga i kao takav treba biti dotjeran do savršenstva. Web dizajn koji se bavi izradom vizualnog rješenja i implementacije web stranica je ključan element u promociji vaše firme putem interneta. Loša stranica odbija publiku. Vizualno neprivlačna stranica, nabacanog sadržaja, loših performansi odbija publiku i ruši kredibilitet firme. Stranicu je bitno održavati i redovito provjeravati. Vaša stranica mora korisnicima jasno dati do znanja svoju svrhu, vašu ponudu i ono što vas izdvaja od ostalih. Estetski dojam je jedan od glavnih faktora na osnovu kojih korisnik odlučuje hoće li će se zadržati ili otići s vaše stranice.
Loš dizajn umanjuje potencijal vaše stranice jer zbog lošeg dizajna gubite posjetitelje a samim tim i potencijalne klijente. Dobar i privlačan dizajn vašoj stranici daje prednost, zadržava pažnju i olakšava snalaženje korisnicima. Korisničko iskustvo je temelj za ostvarenje konverzija i generiranje prihoda putem digitalnih marketinških kanala. Stoga je potrebno stvoriti jedinstveno pozitivno iskustvo korisnika koji posjete vašu web stranicu. Minimalizam koji se u mnogim granama poslovanja zagovara i u ovom slučaju je poželjan no u razumnom mjeri. Prejednostavan dizajn izgleda jeftino i korisnici stječu dojam da niste profesionalni i da ne pridajete važnost vašoj web stranici. Vaša web stranica je neograničen izvor informacija i povezica prema vašem asortimanu i uslugama, stoga uložite u nju.
Organizacijska i navigacijska shema vaše stranice povremeno čini bitnu razliku između korisnika koji ostaju i onih koji odlaze s vaše stranice, jer ako se korisnici teško snalaze na vašoj stranici velike su šanse da će ju brzo napustiti. Dobra i jednostavna navigacijska shema povećava efektivnost vaše stranice.
Uložite u SEO optimizaciju, grafički dizajn i odradite dobru marketinšku strategiju. Ulaganjem u veću prepoznatljivost i bolju stranicu znači bolji poredak na tražilicam, a što znači dolazak više posjetitelja i u konačnici veći profit.
Vaša web stranica pokazuje koliko truda ulažete u promociju brenda i da li vam je prisustvo u internet sferi važno. Dobra web stranica je dobro sredstvo komunikacije te posjetitelju na jednostavan način govori zašto bi trebao poslovati s vama. Serviranjem informacija koje želite da budu viđene kreirate sliku o sebi koju želite da korisnici dobiju tj. predstavljate sebe u najboljem svijetlu. Stranicu nemojte zatrpavati informacijama o sebi, nego plasirajte jednostavne poruke koje će posjetioci upamtiti. Dobar i kvalitetan sadržaj je vrijedan dijeljenja i nemojte zaboraviti važnost takvog sadržaja. Vaša stranica reflektira način na koji poslujete i ako je vaša stranica dobra, ona vam može podići kredibilitet, jer ozbiljnim pristupom prema stranici odajete dojam ozbiljne firme s kojom vrijedi poslovati.
Responzivni (prilagodljivi) dizajn – prilagodite svoju web stranicu svim verzijama uređaja
Responzivni ili prilagodljivi dizajn web stranice je skup tehnika koje omogućavaju web stranici da bude fleksibilna i prilagođena svim veličinama ekrana uređaja. Što znači, korištenjem responzivnog web dizajna otvarate mogućnost da se vaša stranica pregleda sa svih dostupnih tehnoloških uređaja. Pojavom raznih uređaja promijenjen je način konzumacije informacija i potrage za informacijama te sve veći broj ljudi želi da im je sav internet dostupan putem mobilnog telefona. Stoga, vaša stranica treba biti prilagodljiva za sve uređaje, što također podiže kredibilitet vašem brendu kao brendu koji ulaže u komunikaciju. Korisnici vole da s jednog mjesta obavljaju sve. Responzivni dizajn raspoznaje uređaje te integrira stavke da olakša snalaženje.
Komunicirajte svoje vrijednosti putem svoje web stranice.
Vaša stranica stvara povjerenje, jer dajete korisnicima mogućnost da provjere vašu firmu prije nego se odluče za vaše usluge.
Uz Google Ads, Facebook oglašavanje vaša web stranica predstavlja jedan od najboljih alata za promociju vaše firme. Vrijeme je da budete online.